Dizajnerica Matija Vuica, koja je ove godine spektakularnom proslavom u Zagrebačkom HNK obilježila 35 godina rada na domaćoj modnoj sceni, novom kolekcijom pod nazivom "Fragile", odlučila je napraviti još jedan pomak u prezentaciji modela!
Fragile - krhkoća i finoća, obilježje su njene nove veličanstvene kolekcije, na koju su kao i uvijek, utrošeni sati i sati studijskog rada, a ručna izrada i kreiranje reljefa od čipke specifični za Matijine kolekcije, ovoga su puta dosegli dosad neviđenu razinu.
Kolekcija u kojoj se dizajnerica na poseban način pozabavila odjevnim rješenjima za sve situacije podijeljena je u 5 cjelina:
Wedding/elegant - vjenčanice i vjenčane haljine po kojima je Matija prepoznatljiva,
Almost casual - za svečane trenutke neformalnijeg pristupa,
Romantic - primjerene mlađoj klijenteli u svečanim prigodama,
Sexy /Divalike - odjeća za samouvjerene žene, crveni tepih i događanja najvišeg ranga, te
Cocktail/Festive - prigodna elegancija.
Sve su to situacije u kojima se brojne dame odlučuju upravo za Matijin potpis koji garantira savršenu eleganciju, odabir najfinijih materijala, besprijekornu izradu, te zasigurno - zamjetljivost!
Nova Matijina kolekcija prezentirana je kampanjom pod vodstvom Viktora Drage i to na lokaciji napuštenog staklenika razbijenih stakala koji je savršeni kontrast eleganciji, finoći tkanina i rafiniranom dizajnu!
Zvijezda nove kampanje Matije Vuice i ovoga puta je glumica Zrinka Cvitešić, čija je karijera odavno prerasla granice naše domovine, a koju s Matijom veže prijateljstvo i dugogodišnja suradnja. Naime, poznato je kako Zrinka nosi Matijine haljine na svim red carpet događanjima u svijetu te je redovito na istima istaknuta kao jedna od najbolje odjevenih žena.