Uvjerili smo se - posebnost izložbenog prostora branda K.A.U.C.H. posjetitelje nedavno održanog sajma InDizajn nije ostavila ravnodušnima. Nema sumnje - namještaj ovog hrvatskog proizvođača odlikuju kvaliteta, udobnost, praktičnost, brojni moderni detalji te mnoštvo materijala i boja - za jedinstveni stil koji oduševljava!
K kao kreativnost, A kao ambijent, U kao udobnost, C kao cilj te H kao hrvatsko - početna slova u nazivu branda na najbolji način opisuju poslovnu filozofiju i ideju koje predstavlja K.A.U.C.H. Ovdje s ponosom ističu kako je cjelokupni asortiman hrvatska proizvodnja - materijali, boje i dizajn - te kako je suradnja s klijentima neizostavan i vrlo važan segment poslovanja, tako da su na neki način i stranke dizajneri...
Različite kolekcije ovog namještaja za svakodnevno spavanje namijenjene su svim generacijama. Iznimno su udobne i funkcionalne, prilagođene prostoru, s brojnim praktičnim rješenjima za odlaganje stvari. Dimenzije, materijali, boje i vrste ispuna u potpunosti su prilagođeni željama i potrebama klijenata, stvarajući jedinstvenu sliku idiličnog, potpuno indvidualiziranog interijera.
Zaključimo - zbog svega navedenog ne čudi činjenica da je K.A.U.C.H. danas mali hrvatski brand, kojem su ciljevi postepeno širenje na susjedna tržišta uz zadržavanje najviše razine kvalitete i dizajna...ne sumnjamo da će planirano i ostvariti!
Više pogledajte u video reportaži: