Zdravlje

hran-mrs1-naslov
Kad ste već krenuli u borbu s kilogramima, bitno je znati kako je put do mršavljenja posut brojnim slasnim preprekama...i zbog toga je korisno imati namirnice pomagače. To je većinom zdrava hrana, bogata vitaminima, mineralima i praznim kalorijama! 

afrodizijaci_naslovna
Kada pričamo o afrodizijacima, većina će pomisliti na skupe kamenice ili slične namirnice. Kako biste probudili strasti u spavaćoj sobi, ipak ne morate izdvojiti previše novca.

vod-zdrav-naslov1
Kako bi se izbjegao rizik od dehidracije potrebno posvetiti posebnu pozornost održavanju uravnotežene količine vode u organizmu, u čemu pomažu različiti izvori vode u prehrani. Zapravo se 20 do 30% vode dobiva iz hrane, a odabirom namirnica koje sadrže puno vode moguće je povećati njen unos i tako spriječiti dehidraciju!

zablude_mrsavljenje_naslovna
Mnogi od nas su poželjeli u što kraćem vremenu s malo truda smršaviti što je moguće više kilograma. Međutim, postoje brojne stvari na koje zaboravljamo tijekom rigoroznih dijeta - jedna od njih je svakako i naše zdravlje. Donosimo istinu o mitovima i mršavljenju!

soda_bikarbona_naslovna
Soda bikarbona, osim za kuhanje i pranje, ima još neke korisne i praktične namjene!

jabuke_za_jabucni_ocat_naslovna
Može li vam jabučni ocat zaista pomoći pri mršavljenju? Neke studije su pokazale da jabučni ocat može imati utjecaj na razinu šećera u krvi nakon jela, ali ne i na samu težinu.

dr. Vukas 1

Zagrebačka Očna poliklinika dr. Vukas, zahvaljujući stručnosti i iskustvu specijalista i zdravstvenih djelatnika, već je 20 godina vodeća ustanova u ovom dijelu Europe na području kirurgije prednjeg i stražnjeg segmenta oka.

nespavanje1naslov
Američki znanstvenici su došli do zanimljive spoznaje kako manje od pet i pol sati dnevnog spavanja može dovesti do - debljanja!

 

Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost.
Pročitajte više Prihvaćam Odbijam