Vježbe koje je moguće izvoditi kod kuće su brojne. Stoga bi ujutro bilo poželjno odraditi vježbe razgibavanja i jačanja, kako bi pripremili tijelo za aktivnosti koje nas čekaju tijekom dana. Uvečer bi bilo dobro kratko se istegnuti, kako bi rasteretili i opustili mišiće te napraviti vježbe disanja kako bi umirili organizam i pripremili se za kvalitetniji san.

1. Izdržaj u skleku u paru - u poziciji upora na rukama zadržite poziciju bez propadanja kukova, pokušajte prilikom zadržavanja imati aktivne mišiće stražnjice. Vježbu ponovite kroz 2 serije po 30 sekundi.

izdrzaj u skleku

2. Čučanj u paru ruke gore s ručnikom - zadržite ruke iznad tijela i širite ručnik te izvedite čučanj. Prilikom izvedbe koljenima ne dozvolite da odlaze prema unutra te težina tijela neka bude na stražnjem dijelu stopala. Vježbu ponovite kroz 2 serije po 8 ponavljanja.

vjezba 2 pocetna

vjezba 2 zavrsna

3. Iskorak u paru ruke ispred tijela - rukama ispred tijela širite ručnik prema van te izvedite iskorak. Prilikom izvedbe iskoraka ne dozvolite da koljeno prednje noge prelazi projekciju prstiju te da je trup čvrst i kralježnica u neutralnoj poziciji. Vježbu ponovite kroz 2 serije po 5 puta svaka noga.

vjezba 3 pocetna

vjezba 3 zavrsna

4. Povlačenje ručnikom sjedeći u paru - u paru, zadržite ravna leđa te povlačite naizmjenično ručnik prema natrag. Vježbu ponovite kroz 2 serije po 10 ponavljanja svaka ruka.

vjezba 4 pocetna

vjezba 4 zavrsna

5. Ležeći zgib - ležeći na prsima lagano odignite trup od podloge te povlačite ručnik prema dolje. Pokušajte cijelo vrijeme ručnik širiti prema van i spajati lopatice prilikom vučenja ručnika prema dolje. Vježbu ponovite kroz 2 serije po 12 ponavljanja.

vjezba 5 zavrsna

vjezba 5 pocetna

 

Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost.
Pročitajte više Prihvaćam Odbijam