Supermodel savršenu liniju održava zdravom prehranom i tjelovježbom.

Australski supermodel, 29-godišnja Miranda Kerr, jedna je od najljepših žena svijeta, a može se pohvaliti savršenim tijelom i nakon rođenja sinčića. Manekenka koja je nedavno postala ambasadorica Reeboka, za svoju ljepotu uvelike duguje genima, ali savršeno tijelo održava uz pomoć zdrave i organske prehrane te redovite tjelovježbe. 

miran-tajne1

Miranda jutro započinje iscijeđenim sokom od kelja, krastavca, peršina i limuna, a pola sata nakon toga napravi shake od noni soka, proteinskog praška, goji bobica, zelenih vitaminerala, chia sjemenki, pčelinjeg peluda, sirovog kakao praška, maca i acai praha. Za doručak jede organska jaja izobenu kašu. Svakodnevno uzima četiri žlice kokosovog ulja, koje stavlja u salate ili u zeleni čaj te pije osam čaša vode.Njezino pravilo je 80% zdrave i organske prehrane i 20% uživanja u hrani koju voli jer ne broji kalorije i ponekad voli uživati u prženim krumpirićima i tamnoj čokoladi. Model je i pobornica dijete prema krvnim grupama. 

Osim zdrave prehrane, Miranda ne zapostavlja tjelesnu aktivnost. Njezin trener Justin Gelbandnapravio joj je plan vježbanja koji traje 75 minuta, a uključuje treninge u zatvorenom, ali i na otvorenom. Nakon obaveznog istezanja, manekenka s trenerom trči pet kilometara barem dva puta tjedno, jer kardio trening je idealan za sagorijevanje suvišnih kalorija.

Nakon aerobnih vježbi, slijede vježbe snage s loptom i boks. Ova vrsta treninga oblikuje mišiće nogu, ruku i trbušnjake. Model Victoria's Secreta voli vježbati jogu i pilates jer ove vježbe opuštaju i oslobađaju stres iz mišića. Pravilno disanje, koje je potrebno za ovakve vježbe, poboljšava i metabolizam.

Izvor: portal She.hr

 

Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost.
Pročitajte više Prihvaćam Odbijam