Na prezentaciji u zagrebačkoj pizzeriji The pizza house vinarija Medea predstavila je vina berbe 2015. koju, osim novog godišta, odlikuju niža cijena, novi vizuali identitet i upotreba navojnog čepa. Riječ je o novostima kojima Medea želi dodatno ojačati tržišnu poziciju jednog od vodećih proizvođača iskrenih vina istarskog teritorija u kategoriji vrijednosti za novac.

Degustaciju su vodili Sandra Marček, voditeljica prodaje i Marko Krstačić, enolog vinarije Medea. Vina linije Medea su svježa vina, spremna za opušteno uživanje, ali i za uživanje u zahtjevnijim prilikama, poput onih poslovnih. Dostupna su u vodećim hrvatskim restoranima i vinskim barovima.

2 MEDEA

Vinogradi Vinarije Medea prostiru se na 60 hektara crvene zemlje južne Istre, u okolici Medulina i Pule. Najvećim su dijelom zasađeni malvazija istarska i merlot, uz manje vinograde chardonnaya, terana, cabernet sauvignona i refoška. Mladi vinogradi su podignuti 2008., 2013. i 2015. godine, a malvazija istarska na položaju Montiron stara je 35 godina.

U ponudi vinarije su dvije linije vina, od kojih je jedna linija Medea koju su prisutni imali prilike kušati, a u drugu, premium liniju, ulaze Montiron i Punta Greca.

Vinarija nastavlja graditi poziciju Medee kao prepoznatljivog i jednog od vodećih istarskih vinskih brendova. Prioritet tvrtke je daljnji razvoj kvalitete u vinogradu i vinariji kao osnova budućih proizvoda. Medeu u sljedećem periodu čeka niz poslovnih odluka koje će tvrtku odvesti u smjeru razvoja i rasta. Prije svega, u posljednjih godinu dana povećane su površine nasada, posljedica čega će biti povećanje količine grožđa i vina.

Fotografije: Helena Pletković

3 MEDEA

 

 

 

 

 

 

 

 

Kako bismo Vam omogućili bolje korisničko iskustvo te potpunu funkcionalnost Internet stranice, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Analitičke kolačiće Google Analytics koristimo samo uz Vašu suglasnost.
Pročitajte više Prihvaćam Odbijam