Na prezentaciji u zagrebačkoj pizzeriji The pizza house vinarija Medea predstavila je vina berbe 2015. koju, osim novog godišta, odlikuju niža cijena, novi vizuali identitet i upotreba navojnog čepa. Riječ je o novostima kojima Medea želi dodatno ojačati tržišnu poziciju jednog od vodećih proizvođača iskrenih vina istarskog teritorija u kategoriji vrijednosti za novac.
Degustaciju su vodili Sandra Marček, voditeljica prodaje i Marko Krstačić, enolog vinarije Medea. Vina linije Medea su svježa vina, spremna za opušteno uživanje, ali i za uživanje u zahtjevnijim prilikama, poput onih poslovnih. Dostupna su u vodećim hrvatskim restoranima i vinskim barovima.
Vinogradi Vinarije Medea prostiru se na 60 hektara crvene zemlje južne Istre, u okolici Medulina i Pule. Najvećim su dijelom zasađeni malvazija istarska i merlot, uz manje vinograde chardonnaya, terana, cabernet sauvignona i refoška. Mladi vinogradi su podignuti 2008., 2013. i 2015. godine, a malvazija istarska na položaju Montiron stara je 35 godina.
U ponudi vinarije su dvije linije vina, od kojih je jedna linija Medea koju su prisutni imali prilike kušati, a u drugu, premium liniju, ulaze Montiron i Punta Greca.
Vinarija nastavlja graditi poziciju Medee kao prepoznatljivog i jednog od vodećih istarskih vinskih brendova. Prioritet tvrtke je daljnji razvoj kvalitete u vinogradu i vinariji kao osnova budućih proizvoda. Medeu u sljedećem periodu čeka niz poslovnih odluka koje će tvrtku odvesti u smjeru razvoja i rasta. Prije svega, u posljednjih godinu dana povećane su površine nasada, posljedica čega će biti povećanje količine grožđa i vina.
Fotografije: Helena Pletković